Pages

December 23, 2010

18SX:Akibat tengok...

Biasanya kita tengok situasi ni berlaku dalam drama2 jepun,anime,komik,kartun je.
Tp tak ku sangka rupa rupanya betul betul terjadi dekat dunia yang realiti ni.
hehehe.
Kelakar habes!
Inilah akibat kalau tak tahan tengok perempuan seksi.
Kepada kaum Adam di luar sana bagaimana?
Pernah alami situasi macam ni?
Kalau jumpa perempuan seksi,tahan tahan lah siket kalau ye pon haa.
Bertabahlah anda anda semua hoccayyy! 
http://www.emocutez.com

Mak ai! ada awek cun. rezeki ni.peh peh. pheewit. mesti terjah ni. mesti mau amek gamba buat kenangan. 

 Ok pose seksi siket. Gua nak buat jd desktop background nih.

  1..2...3 . click click ! haaaa

 Errr..abang nah amek henkecif ni. Darah meleleh bang kat hidung tu.Eeee..selekeh la abang ni..

 Eh eh ? Alamak ! Macam mana gua buleh tak sedar ni?? omoooo

hahahaha !
peh gua da takleh tahan ni memang tak boleh tahan dah. berderai mukus merah gua.
Baik gua blah seblom orang len snap gamba gua.




http://www.emocutez.com : kalau jumpa lelaki macam ni dekat mana mana. Aku nak tendang.




9 comments:

  1. hahahha~..klo kt mesia ni aq pk cuace panas je kot..=p

    ReplyDelete
  2. hahaha.aku pulak pk. mamat tu baru lepas terhantuk dekat mana2. =P

    ReplyDelete
  3. aish. xtekawal tol mamat ni.tp siyes mmg lwk!hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha ! mungkin hidong die mmg dah berdarah awal awal ka. die tak seda. =P

    ReplyDelete
  5. hahaha ! mmg sioodd. cuba tanya lelaki2 malaysia.ada tak yg mcm tuu..aaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. weh kau tgk how i met your mother? kan ade episod yg hidung lelaki tu akan bedarah bile die punye tuut eract.haa aku rase ni kes same camtu kot.ahaha :P

    ReplyDelete
  7. hahaha ! adoi..payah la kalau jmpe laki mcm ni. +>+"

    ReplyDelete