Pages

September 02, 2010

motosikal ade body seksi???

pada hari minggu yg lalu..motosikal si dia telah mengalami eksiden. punca sebenar eksiden saya tak tahu. apa yang saya tahu motosikalnya telah bercalar calar. habes kulit mulus body motosikal.kesian.. disebabkan perkara itu,si dia beria ria betol nak menuka body motO yg baru. *banyaknya duet..T_T
lalu,ramailah kawan kawan dia yang baek hati telah memberi suggestion model body body moto yang cantik2. *cantek ke??

hehehe..akan tetapi.saya sangggaaaaattttlaaaahhhh geli perot melihat gamba2 suggestion itu. kalo ta pecaya. sila tengok . c(;

lawa jugak.saya boleh tabur sesawang sesuka hati kat owg kalo atas jalan raya. =P

hikhik.power ranjes kuning !! mcm bumblebee budak coursemate sy!

sy betol2 suka ini !!! ini ! dan inilah yg saya plg suka.tp si dia tak mungkin akan setuju bukan??

kalau si dia nak body moto ini. bersedialah untuk memujuk saya kerana saya akan merajuk berbulan bulan ! =(




p/s : comel tp macam mustahil kalo JPJ tak saman bukan??


No comments:

Post a Comment