Pages

September 08, 2010

Menyusun segala jari jemari yang ada.....

Salam. Hanya tinggal 2 hari ja lagi seblom berakhirnya Ramdhan yang mulia ni.Penoh keberkatan bulan ni.Tapi cukupkah pengisian kita di bulan yang mulia yang penuh berkat dan fadilat ini?hehe..

well,Ramdhan pergi dan Syawal bakal tiba! yeah! itu maknanya Raya pon tiba. =) Dari start puasa aku tengokkemain banyak iklan2 sempena Raya Aidilfitri dah muncul.Sibok dengan promo jual kuih raya lah, langsir la, kejadah hapentah..padahal Ramdhan ta habes lagi ni.huuu.Macam paper yang aku baca tadi juga.Dia tulis. "stesen tv mesia ni macam lebih mempamerkan nilai2 materailistik daripada menyemai nilai2 kemanusiaan yang baik tentang Ramadhan." lebih kurang camni lah ayat.

Lupekan jelah dengan iklan2 tu. Kita dah di penghujung Ramdhan pun. Di sini aku ingin sekali menyusun sepuluh jari,kalo jari aku lebih sepuluh pon aku susun jugak.hehe. untuk memohoon beribu ribu kemaafan jika selama aku hidup ini aku pernah terkasar bahasa,terover bicara,perilaku berlebih lebihan,menyakitkan hati sesiapa,datang lewat ke kelas,memonteng tanpa disengajakan *senggugut/lewat bangun/pening kepala,dan apa2 lagi kesalahan yang aku tak boleh nak fikir skarang.

Kepada semua rakan2 yang mengenali diri ini:

sahabat tadika
sahabat SRB Agama Miri
sahabat Madrasah Datuk Haji Abdul Kadir Hassan Kuching (MDHAKH)
sahabat SK taman Nirwana
sahabat SK salak tinggi sepang
sahabat SK Taman Cuepacs,cheras
sahabat SMK Putrajaya 1
sahabat Matrikulasi Negeri Sembilan (KMNS)
sahabat UTM,skudai

dan juga sesiapa yang mengenali diri ini.Termasuk guru2 dan pensyarah2 sekalian.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin :)

No comments:

Post a Comment