Pages

November 05, 2010

Sekolah.

Baru dapat external dari si sarifu. 
Teros godek godek carik mana tahu dia ada buat folder gambar khas perempuan2 hot.
Ok dah check.Clear. Naseb takde. Hiks.
Syukur Alhamdulillah.
Theee... =B

Nampak folder 'Spm rulez'. Teros click dabel2.
Besepah gamba.
Alahai... Kudusnya muka masa sekolah sekolah dulu.
Zaman maseh pakai henset Cokia baling hanjing tu.
Zaman pegi kelas tuition merata.Semua nak gemilang.
Zaman cikgu cikgu berebut nak buat extra class.
Zaman kepandaian.
Zaman sibuk compared result trial Spm dengan org lain.
Zaman jakun jakun lepak Alamanda sambil pakai baju sekolah.
Zaman boleh buat apa sahaja sebab otak pk nak habes sekolah so lepas ni dah jadi dewasa boleh banyak duet. (Tapi skang ni makin umo bertambah duit pun makin banyak mengalir)

Haaahh,,kawan kawan.Aku rindu zaman kita dulu.


.Medan selera Presint 8.
Tempat lepak lepas balek sekolah.Ahh..rendu mee sup dia.

Lorong Dobi tempat main kejar kejar dengan kawan kawan. Hah! 
tak matang lansong.Ada aku kesah.

Pose mahal Alia Nadira Anuar. (=
Psstt..allie,PC belakang tuh tempat kaw selalu dating dengan CWW an an? ;P
 5 Sigma 1.
patutlah selalu menang kelas terbersih.
Naseb aku yang jadi Ass monitor masa tuh.Har har! motif doe.
Kejadian:last day SPM
Alhamdulillah sepanjang SPM dapat meja yang tak goyang2.
Tp duduk sebelah org yang suka buat bunyik sedot hingus 
kuat kuat sepanjang paper.Untung result aku tak efek sgt.

Muka bangga.heh --,
Result Spm 7A3B.
(Bkn na menunjuk.Tapi saje saje nak proud dengan usaha keras dulu dulu.Dulu dulu ye sekarang tidak. hoo.)

Lepas ambil result teros pg Pizahat.
Mama Kaede belanja.
Auntie masehh! Even dah 4 tahun kita ta jumpa baru nak ckp maseh. hiks. ;P
 Heh.Dalam ramai2 ni.Berapa kerat je yang berjaya ambik medic.
Yang laen... =)

My classmates ♥♥

Schoolmates ♥♥

 Demi fifin.Aku beranikan diri paparkan pose aku yang macam iklan
'Tora dindang' ni. Hee.
Aku dulu dan sekarang tetap comel.
Kyaaaaaa!
xD
P/S :hah..puas menaip.Maaf,mengimol lebeh. ;P

7 comments:

  1. gamba kite ade satu je . wuuu . takmo kwn ko da ah . hahah .

    aku ske cption tang gmba allie tu ! :P

    ReplyDelete
  2. hehh..fin..penat aku korek2 gamba. meh aku korek lagi. jangan nanes fin..gamba siket x bemakna kaw tak dihatiku. cewah ! =P

    ReplyDelete
  3. rindu tol zaman jd gengster kt skolah..ahaa

    ReplyDelete
  4. hiro : heh,,gangste ye kaw.haha..ni mesti geng sarip dol ni kan?? =P

    noin : itu dulu noin.Sejarah hanya tinggal sejarah...sobsss..

    ReplyDelete
  5. yup fatin gajah. nape weyh ?? ko knal die??

    ReplyDelete