Pages

November 02, 2010

Motif penceritaan

Point cerita.

1. - Makah test baru  kelua. Macam biasa. 
Markah adalah like “ Waddehell”.
 Markah kesian semata mata. 
Terima kasih Dr Shahrir sebab kesiankan saya.
2.       -Alhamdulillah hidup lagi.Masa makan tadi, siket lagi nyawa nak hilang. Tercekik,tersedak,sampai tak boleh bernafas. Mujur cepat cepat muntahkan makanan balik. (Dengan cara menumbok dada tanpa henti dengan kuasa serta kelajuan kuasa kuda)
3.      - Bergaduh lagi. Ok bai.
4.    - Mahu aim untuk fes paper  12 hb nanti. 
Subjek yang lecturernya sempoi habes. 
Tapi unfortunately,rasa macam diri sendiri tak perform dengan subjek ni.
(mr HBB sangat tak bertuah dapat murid seperti saya. Takpelah tak dapat pizza pun.sobsss)
5.      - Hari ini telah explore satu simpulan bahasa yang baru. MATA DUITAN.
6. - Perot rasa nak tercabut hari ni. Biasalah masalah pompan. 
Cik Gut datang melawat  tiap tiap bulan. Terima kaseh cik Gut . 
7.      - Hari ini hari sedih. Kaw orang . Makan sedap sedap ingat aku yek.
8.    -Mak, along balik masak sedap sedap. Jangan suroh pegi makan lua. Muak.
9. -Rasa macam nak makan KFC hari hari
Tp masalahnya bukan anak Dato’. 
Atok sendiri pon takmo bagi duet.
10. -Meja study semak betol. Takda mood nak kemas.
 Takde mood nak study kat meja.
 Nak study library. Aiekuh..Jom study library ! (Alasan semata ;D)
11.   -Jerawat nak tumbuh tumbuh pulak dekat dahi. Memang waddehell lah kan.
12.  - Aku tahu aku tak boleh perform study. 
So, boleh tak aku try aktiviti aktiviti yang tak melibatkan Kurikulum?

p/s : Tiap saat aku kecewa dengan diri sendiri. Liz. Kaw memang menyedihkan.

2 comments: