Pages

October 29, 2010

Kulbelog : mari sedut sedut .

hai . lama tak update belog ni. (ok nampak sangat entri pasal aku fail semalam dilupakan)

ok. sedut kulbelog. 
Tadi rasa macam sangat craving for the  kulbelog.
Macam orang sawan cik bawang tahan ngidam.
Sampai paksa incek aie pegi beli kulbelog hujan hujan.
kesian dia. (tapi tak dapat jugak)
ah takpa la. 
mari teruskan.
Cara minum kulbelog ni suma orang tahu. hanya sedut sedut sahaja.
bak kata mat salleh . sedut dlm bahasa mat salleh adela ...... ok dah.

menu kulbelog due to my list :
vanilla blended
vanilla milk tea
watermelon milk tea
oreo smoothies
choco blended
yam milk tea
yam blended


 gamba ni aku maen google je. =P
Kaw orang jangan persoalkan kesukaan aku. Oh pehlis. Aku memang suka rasa yang sama ouh.

p/s : Benda first yang aku hidu kalau pegi Jusco n U Mall adelah kulbelog.



4 comments:

  1. kawan aku klw boleh hari2 nk minom.
    aku rs dlm pearl tu ada dadah ouh.
    iskiskisk ~

    *berkata pd diri sndiri juga* :P

    ReplyDelete
  2. haih budak ni xabes2 gn coolblog, dlu ak addicted, skang dah mls dah hahaha

    ReplyDelete
  3. nk coolbolg too..
    heran jgak ketagih tahap cipan ni..

    ReplyDelete
  4. kaw orang. aku pon kalaw boleh hari hari nak minum kulbelog. aku mmg rasa dlm pearl tu ada dadah la weh. takpon kum kum. huu

    ReplyDelete