Pages

September 04, 2010

Tersadung gedebuk.

huaaarrggghh...gantoknye...waa! aku sorang ke ni yang tinggal?? *sambil gosok2 mata.
haaa..yelah! kaw la sowang2.lagi mau tanya.cet!
cepat cepat.mandi.basoh baju.kemas baju.kemas bilik kemas kemasan cepatan! *padahal balik lambat lg.
aku sorang je yang masih belom balik ke kampong halaman ku.sob sob..
ekceli kena stay lama siket kat UTM nih.ade keje.memandangkan sem ni aku involve dengan pesta konvo. saja gatal2 cari penyakit. hehe.tp best apa.experience yang tak ternilai.
sapa2 yang terbaca entri ni.jempotlah datang ye ke Pesta Konvokesyen UTM ke45. dari 22/sept sampailah 30/sept ta silap. cantek taw logo kitowang. ta pecaya??nah tegok ni!



lawa kan?? kalaw korang na tahu.logo ni dibuat oleh aku ! percaya tak?? mestilah korang tak perlu percaya sebab tentu2la aku ni buta seni. haha!

ini sangat bosan! ahh! buat apa na cerita pasal UTM aku. bosan korang baca kan?mari cerita tentang ini aku punya kesedihan ni.sob sob..
naseb lah ada si dia yang sudi na teman aku sampai balik.kami dah beli pon tiket bas hari isnin.alih2 keje aku setel awal.petang tadi jugak aku teros pegi sri putri tuka tiket untuk balik esok.dan naseb lg..kebetulan azfar na ke sri putri. Toce azfar !!! ^_^ kasi tumpang kereta kamu. hehe..
dengan muka hepy dan perasaan perasan cantik.aku pegi ke kaunter KKKL *bas gagap ni.
Kak leh tuka tiket x? saya nak balek esok.nah 2 ringget.*Info:kalau kaw na tuka tiket.mmg kena denda 2 hengget.

yes2! aku terkinja sowang2 depan kaunter *over gile.
setalah mebuat beberapa pose comel.dan bershuffle selama 3 minit.aku pon blah. *effect tgk step up 3.

waaahhh! da 6.30 ! balek2 bilek teros ready2 untuk buka. pegi mandi pon macam cuak2.aku takot je ade org sergah. gilaa!

eh,da panjang sangat ni aku menaip.aku na cite pasal kes aku tersadong tapi. haa..cita mcm nih.mase aku balek dr meeting td.aku dah terlalu sangat penat.lalu naik tangga tanpa meletak mata di tempat yg betol.yaa..aku letak mata aku kat perot masa tu. huhu..jalan punya jalan. naik punya daki tangga. gedebuk! aku tesungkor.sowang2 aku tesungko.pastu aku gelakkan diri aku.kenapa aku leh tesadong kat tangga ni? aku pon pelik.sebab tu aku tanya korang.korang nampak tak mcm mana aku le tesungkor?? huuu..

lalu aku dengan muka merah2 comel ni.berlari larian terkedek kedek masok ke bilik.hehehe..adoi..kelakarla.naseb tade org yang nampak mcm mana aksi aku jatuh macam nangka wangi. LOL ~ ;D


****

No comments:

Post a Comment