Pages

September 15, 2010

Banana Split dont split here.

apekes tajuk ??

Tadi baru lepas baca blog orang.Tapi lupa lah nama blog.Link dia pon lupa.Dia tulis entri pasal split personaliti.Biasa la.Dia tulis manusia ni zahirnya nampak satu.Tp lahiriahnya...dari segi macam nilah.haa..macam ada orang cara penulisan dia tak sama macam cara die bercakap.Contoh aku.Siyesly gua habaq,masa gua menulis menaip dan berblogging.Gua rasa ayat gua macam lagi ganeh,hardcore,biadap sket dari cara gua berinteraksi ngan orang face to face. haha !

but it doesn't mean i am "hypocrates" malay woman meh..

aku just rasa bila menulis aku lagi boleh berfikir banyak,berfikir sedalam dalam nya sebelom menulis.Berbanding bila aku bercakap,aku akan tergagap gagap macam lagu stacy.Dan kadang kadang aku tak suka bercakap sebab bila bercakap aku sendiri tak akan faham apa yang aku cakap.

Lagi satu,aku memang sesempoi sempoi manusia. Tak sombong. Sungguh!

But for those yang terasa hati dengan kesombongan aku ke.Trust me.I didnt mean it.

entah macam mana korang boleh tafsir aku sombong.Huuu..

ehh??macam lari topik nih.

TETAPI.. aku semasa berblogging dan aku semasa korang jumpa jumpa adelah diri aku jugak.Dua dua pon aku. Aku boleh jadi seorang yang sangat biadap dan sangat sopan lagi baik hati. :)

p/s: tapi tak eloklah bersiakap biadab.Itu adelah sifat yang dibenci dan tidak terpuji bukan? :)

No comments:

Post a Comment