Pages

July 20, 2010

B r e a d o u n g u s ~




Hikhik..entri kali ni sgt akan meleleh kan air liur kowang..
slurpp..slurpp..
sediakan la tisu seblom baju kowang basah..
korang2 penah x mkn j.co?big apple?dunkin donat?dan roti2 seangkatan dengannya?
penah eh? cdap kan !!mcm gamba kt atas ni.
haha!



ni nak story..story aku sbanye xdelah relate sgt ngan donat kat atas tu.
tp adela gak kaitan sket2.pasal mknn kan.
arini sume membe2 aku puase..aku sbgi wakil owg yg xpose mmg lapa terok!
xmakan pape dr pg.
peh .
oleh itu..aku da wat 1 keputusan yg betol2 drastik.
zuuppp!!!
aku twos berlari lari anak naik tingkat atas pegi bilik nisa paw roti die.
besama same aku ade minah yg 2x ganda lapa dr aku.iaitu syelly si ambot kenteng. tadaa ! * watak ko syelly ni mucol kt blog aku. =P

kitowang pon bakar la woti seketul due.
bepeloh peloh bakar.
menggunakan toaster bergear 2.
berkapasiti tinggi tahan serapan .
ber Tg rendah dr suhu bilik.
higher free volume.
akhirnya masak juga roti kami.
tadaaa !! nilah rupa roti tu.
nyummm!~~



P.S -rase die mmg xsame lansong ngan j.co,big apple,dunkin donat mahupon donat yg dijual di Ruby cafe.sekian ~ =P

No comments:

Post a Comment